October 22, 2013

Yankee Candle - o minune de lumanare



     Sunt cu adevarat fabuloase.
Desi citisem mult despre ele,la inceput eram destul de sceptic.Cum puteau fi?Caci doar este plin peste tot de lumanari parfumate,care-si imprastie aromele care mai de care,ambalate unele mai cu atentie,altele deloc(!).Asadar le-am vazut la floraria Magique (www.magique.ro )in Cluj-Napoca ,si care,nu stiu daca v-am mai spus, de fapt este un magazin cochet de unde poti cumpara si cadouri de calitate.
        Asadar,le-am vazut la Magique,am intrat si mi-am spus,hai sa incerc sa vad ce efect au...am ramas                                                                       cu gura cascata.Un miros imbietor m-a invaluit cand am deschis                                                                     capacul(sunt foarte bine protejata cu un capac cu membrana
    din cauciuc); ,era cea 'After dark',o miasma eleganta,deloc      agresiva,m-a cucerit pe loc.Le-am mirosit pe toate,cu lavanda,lamaie,trandafiri,scortisoara,si mai stiu eu cate si mai cate.Se gasesc si in varianta de betisoare parfumate sau cu pastila cu arzator.M-am hotarat s-o cumpar pe aceasta din urma,fiind economica si practica.
            Va spun,initial am crezut ca este doar,asa ceva mai scump,cu toate ca arata elegant dar m-am inselat,cred ca este chiar marca regina a lumanarilor parfumate.
             Yankee Candle sunt fabricate in Statele Unite si importate direct de acolo,peste ocean avand un succes fantastic.M-am bucurat sa le gasesc si la Cluj-Napoca,si anume in centru,pe strada Regele Ferdinand,la Magique(www.magique.ro ).....trec pe la ei de cate ori pot,mereu au lucruri noi.Acum zilnic fac aromoterapie cu Yankee Candle,ma scapa de stres si fac impresie buna oricui imi trece pragul.
Va recomand Magique si Yankee Candle !

No comments:

Post a Comment