November 26, 2013

Vaze pentru flori si ghivece

    Vaze si ghivece pentru flori - cateodata poate insemna o imensa cheltuiala de timp si energie(ca sa nu mai vorbim de partea financiara).Trebuie ales neaparat ceva care sa se potriveasca cu restul tonurilor din casa,ceva care sa le completeze,cu alte cuvinte,cireasa de pe tort.
     Unde gasim o varietate larga,sa fie de calitate si cu un minim de efort?Zilele trecute am intrat pe la magazinul Magique( www.magique.ro ) din Cluj,pe strada Regele Ferdinand la nr.30 si am fost chiar multumit de oferta lor.Pe rafturi se gaseau o mare varietate de vaze(precum cele din imagini) de toate formele si culorile precum si ghivece pentru flori de calitate.Am gasit pe mai multe  marimi,tonuri precum si diverse obiecte de decor interior asortate cu acestea,de genul platouri si alte vase pe care,sincer sa fiu,doar cineva cu gust le poate aprecia la adevarata lor valoare.Acum cand suntem asaltati din toate partile de obiecte de proasta calitate m-am bucurat sa gasesc ceva cu care sa dau putina stralucire casei mele si inca la un pret rezonabil.Si mai bucuros am fost cand am auzit ca nu mai trebuie sa le car dupa mine prin oras,cei de la Magique ( www.magique.ro ) mi le-au livrat gratuit acasa in cele mai bune conditii.Pe langa faptul ca mi-am luat o vaza pe care am postat-o pur si simplu ca obiect decorativ in casa,in cea de a doua aleasa de mine fetele de acolo mi-au facut un aranjament superb de flori care mi-au uimit toti prietenii.Nu a mai fost nevoie sa cutreier mall-urile sa caut prin toate magazinasele,sa-mi pun imaginatia la incercare si la urma sa se intample sa ma intreb oare la ce mi-a fost mintea.Cu mult profesionalism cei de la Magique m-au                ajutat cu ceva care ,sincer,nu cred ca m-as fi putut descurca.
                                                           Va recomand calduros tuturor Magazinul Magique.  :)

No comments:

Post a Comment